۱۳۹۴ فروردین ۱۷, دوشنبه

همه فکر میکنن که ..... هستی

همه فکر میکنن که ..... هستی

دوستان الان 1 سال هست که بیکار هستم

خسته شدم از بس که روزنامه رو خریدم برا نیازمندیهاش نه بر خوندنش

دیشب گفتم بزار به جای اگهی خوندن و دنبال اگهی گشتن خودم اگهی بدم.

بگم ملت من کار میخام درس هم خوندم سابقه کار هم دارم !

سابقه بیمه هم دارم !

شغلم هم فنی هست !

رفتم تو یه سایت که خیلی هم معروف هست سایت دیوار بزرگ بالای صفحه نوشته بود :

ثبت اگهی رایگان 

خوب همه قسمتهاش رو با یه بد بختی پر کردم .

کلی برا خودم رزومه نوشتم  لابد میپرسید چرا برا خودت رزومه نوشتی؟

الان خدمتتون عرض میکنم : وقتی کلیک ثبت رو فشار دادم نوشته بود اگهی با این موضوع رایگان نیست !

و باز هم پایینش نوشته بود : ثبت اگهی شما به صورت معمولی 10 هزار تومان و به صورت فوری 15 هزار تومان.

واقعا چرا! چرا مردم دوست دارند زمانی که دست یک نفر خالی هست جیبش رو خالی تر کنند؟

به نظر شما اونی که ماشین 100 ملیونی میفروشه سزاوار پرداخت پول اگهی هست یا اونی که بیکار هست؟

به نظر شما مردم رو ...خ.....ر... فرض نکردن؟

قضاوت با خودتون .

اشکالی نداره خدای همه بزرگه خدای بچه پولدارها بزرگتر!

به امید پیدا کردن کار برایه من و پیشرفت همه شما .

یا حق



هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر